So sad. So sad.

Publicerat 2009-08-21 klockan 09:03:07 | 0 kommentarer
Haha, vi har börjat blogga mer på vårna egna håll.
emmaodd.blogg.se & merc.blogg.se

Mmmm, snopp!

Publicerat 2009-08-13 klockan 17:21:57 | 0 kommentarer
Emma här. Tänkte bara säga att min älskade tröja luktar snopp. Vidrig lukt. Kan ju säga att jag förstår varför killar duschar så ofta om de stinker såhär efter några dagar. Fy fan.

Här låter de för övrigt som om lägenheten håller på att rivas ner. Det ösregnar. Lite läbbigt faktist. Men de är inte helt tätt här eftersom Merc mamma och filosof farsan håller på at bygga ut det här uppe i lägenheten över garaget. Seriöst. Kan inte höra vad jag tänker.

Video från igår. Förkrök.

Publicerat 2009-08-09 klockan 11:10:08 | 1 kommentarer
Enjoy våra fina sångröster och våra snygga blonda frillor ;D



Nä. Nu är de fan slut på de dåliga. No more röka. De är vidrigt. / Emma

Party party!

Publicerat 2009-08-08 klockan 20:19:52 | 1 kommentarer
Mercan fyller 19 år imorgon. Så ikväll är de fest, med nära och kära :D KYSS

Kelian är 9 veckor idag också.

Videoblogg från igår - Coca Cola brist.

Publicerat 2009-08-05 klockan 18:36:15 | 2 kommentarer

Ps. Mitt hår är inte klart (a)

Long time no see

Publicerat 2009-08-05 klockan 12:52:40 | 0 kommentarer
Merc här, var ett tag sedan! Varit Jockes 20-årsfirande, Kelianjobb och en massa chill. Allt annat än bloggen med andra ord. Sorry!

Nu sitter jag hemma i Spånga med en Kelbel i tårna. Att bitas är det roligaste som finns och är man bara 2 månader gammal så finns inte riktigt ordet nej osv. Äh det kommer. Förövrigt är Kelian som send from heaven above. Man kan inte hitta en mer underbar valp än honom. Han lever sitt bebisliv, älskar alla och verkligen vill lära sig och vill lyssna på vad vi säger till honom. Rumsrenhet och sitt sitter nästan i ryggmärgen redan!

Är riktigt kul att gå ut med honom och se alla trånande blickar. Ingen motstår honom och I can't blame them - han är obeskrivligt go!

Vi är med andra ord lyckliga föräldrar och ser fram emot ett långt liv med vår ögonsten.

Bloggandet kommer, måste hitta inspiration först och tid. Man får ständigt hålla koll på den lille. Återkommer senare  (:

Bild från vår fjortisperiod.

Publicerat 2009-08-04 klockan 16:14:04 | 0 kommentarer
Emma här. Här är en bild på mig från när jag var inne i fjortis-stadiet för ungefär 4 år sen. Själv tycker jag den är fin faktist. Förutom mitt hår. Herregud alltså. Katastrof är vad man kan kalla de. Och bortom det är min behå i himlen också.


En sväng till Skärholmen.

Publicerat 2009-08-03 klockan 15:27:48 | 0 kommentarer
Emma här. Ska snart iväg med Kelian hem till min pappa i Skärholmen och hämta en borr, så jag kan få upp mina hyllor på väggen och få ordning på den här röran som har blivit efter jag bytt rum. Kelian sover nu och ska hinna äta när han vaknat, men hoppas jag hinner med tuben som går 16.01 :) Synd att de inte syns hur mini han är på bild.


Fick med den charmiga bollen också (;

Bästa delen i 101 Dalmatiner.

Publicerat 2009-08-02 klockan 21:20:57 | 1 kommentarer

Emma här. Hahaha, asså den här scenen från 101 Dalmatiner är så jävla kul. Dålig kvalité då jag filmat från tvn, men hoppas ni kan skratta lika mycket iallafall ;)


De är inte lite jobb med en Kelson.

Publicerat 2009-08-02 klockan 15:11:31 | 0 kommentarer
Emma här. Uppdateringen här har varit dålig ett tag nu men nu när vi fått Kelian blir den ännu sämre måste jag medge. Han kräver så mycket uppmärksamhet nu i början när han ska bli rumsren :) Men han är hur duktig som helst (och vi med) så det blir inte många olyckor inne :D


Smällen.

Publicerat 2009-08-01 klockan 20:29:09 | 6 kommentarer

Emma här. Haha, nu kan jag fan inte hålla mig längre. Det vi pratat om när vi sagt "på lördag smäller det" är detta lilla monster - Kelian. Nu är han våran :D Planerna för denna lilla plutt är stora. Vi älskar redan vår lilla unge upp över öronen :) <3



Kan inte fatta att den sötaste ungen på jorden är minminmin!

Basen börjar arta sig.

Publicerat 2009-08-01 klockan 11:32:04 | 1 kommentarer
Emma här. Blonderingen har gett sina resultat och nu börjar basen bli riktigt bra. Ska få bort lite mer gul/orange skiftningar innan jag slingar de med i en mörkare blond färg :) De ser ganska så hemskt ut fortfarande, men de kommer bli så bra när de är klart!


Det sjukaste är att mitt hår inte blivit ett dugg slitet.

RSS 2.0