Förlåt förlåt förlåt tusen gånger om!

Publicerat 2009-06-30 klockan 21:42:32 | 0 kommentarer
Dålig uppdatering, vi vet! Imorgon kommer de! :D Sluta inte läsa (a) Vi vill underhålla er vare sig ni tycker de är kul, patetiskt, skrattretande eller vad ni nu vill kalla det ;) Vi vill även påpeka att vi vet att våran design ser hemsk ut i mozialla, och de ska vi fixa! Eller?

Merc is back in town!

Publicerat 2009-06-28 klockan 22:31:05 | 1 kommentarer
Men riktigt trött och sliten så ska krypa ner i sängen och glo på Bolt med lilsis'  :)

återkommer imorgonbitti! Tjingepuss!

Pasha aka Pongo-mongo.

Publicerat 2009-06-27 klockan 10:53:17 | 2 kommentarer
Här har ni min mosters hund Pasha aka Pongo-mongo som jag är hundvakt åt. Åh, jag längtar tills Mercy kommer hem! De är så långtråkigt att vara ensam :( Jag vill videoblogga - med henne.

Min syster Linn kanske kommer hit lite senare med vår hund Atilla, så dem får leka av sig lite i rastgården. Sen följer jag med henne hem till min pappa och äter middag där :)


Perfekt ljus, zoom & en blixtstilla Pasha.

Sen har vi ju Simba & Disney här också!

/ Emma

Marabous limited edition.

Publicerat 2009-06-26 klockan 20:48:50 | 2 kommentarer
Var nyss på Vivo och hittade den här. Marabou Sommar limited edition. Asgod. Man får väl köpa upp hela lagret under sommaren, eftersom det är limited edition(?!?!?!?!).


/ Emma 

Ison & Fille - Jag Skrattar Idag

Publicerat 2009-06-26 klockan 10:24:31 | 5 kommentarer

Hur får man en mamma att ändra sig?

Publicerat 2009-06-25 klockan 21:44:27 | 4 kommentarer
Hejhej! Emma här. Jag sitter hemma .. ensam. Jag har skittråkigt, ska jag berätta för er. Följde aldrig med Mercy när hon åkte. Mamma ska komma hem från sin "semester" snabbt ikväll/inatt, men kan säkert ta några timmar till. Ska få pengar av henne så att jag överlever här ensam i 1½ månad till. Men det ska nog inte vara nått problem :)

Snart är Mercan på väg till Göteborg och Metaltown medans jag sitter här lämnad ensam kvar :( Nä, skoja. Imorgon ska jag ju faktist till Örby och passa min mosters Dalmatiner (hund) Pasha som är en riktigt sötpropp på snart 1 år, när dem ska på kryssning. Jag ber djup för att mina kusiner Felicia och Sandra är där med mig.

Måste klura ut nått sätt att övertala mamma om en hund .. Hundar är livet. Vill inte leva utan! Hur får man en mamma att ändra sig? Det är ju minst sagt the FRÅGA.
Vi hörs om nån dag eller så! Bättre uppdatering när Mercan är tillbaka i Stockholm.


Tänk vad som kan hända när man har tråkigt / Emma                

Merc goes Gbg!

Publicerat 2009-06-25 klockan 14:26:56 | 5 kommentarer

Nu är det Mercberc (som Koerk så vackert kallar mig) som blippar på datorn. Nyduschad och med nymålade knallrosa naglar sitter jag och väntar på bättre tider. Närå. Men om en timma ska jag röra mig mot Hagsätra för ett möte på sjukan med mami, Stefan och min vårdkrets.

Har jag tur följer min fruga med också och äter middag och underhåller mig sedan tills jag ska till stan och möta Jocke. För i helgen är det Metaltown och självklart är man på plats för att njuta av ett härligt väder (SNÄLLA!!!!!), gott sällskap och underbar musik i två hela dagar. Vi tar en nattbuss och är framme imorgonbitti kl. 05:50 (mörda mig). Men vad gör man inte ..

Nu ska jag hjälpa Emma och städa så jag kan åka med gott samvete. PLEASE EMMA FÖLJ MED!!

Tjingepuss på er alla och kommentera massor tills jag är tillbaka. Självklart sköter Emma ruljansen tills jag är tillbaka. Vem vet, kanske blir det inlägg från Göteborg med. vi får la se!

Kommer sakna Alexander galet! Gah!

Trevlig helg!


/ Merc


Här har ni Jack - Mercans mysiga lerhund :)

Publicerat 2009-06-24 klockan 21:05:20 | 5 kommentarer

Let's go with the magic, baby.

Publicerat 2009-06-24 klockan 21:02:24 | 1 kommentarer
Förlåt för dålig uppdatering! Ursäkten är att vi var hos Alex hela dagen igår och kom hem sent, och idag har vi haft jobb och varit med Alex & Koerk hela dagen. Så nu kommer lite videor från igår :)  Tack för att ni medverkade - Alex, Anders, Victoria, Alex mamma (pinsamt värre, men minns inte vad hon heter), Tottan, & vovvarna Jack & Daisy (haha).

1. Vi väntar på Alex i Tumba Centrum.
 


2. Hemma hos Alex, ute på tomten.



3. Filmtime. Victoria vill spela ölspelet.



4. Victoria slänger slime på Alex.



Lite bilder blev det också!



Vi drar hela vägen till Vårsta.

Publicerat 2009-06-23 klockan 13:22:04 | 2 kommentarer
Nu ska vi iväg till vår vän Alexander & hans låtsasbrorsa(?) Anders i Tumba. Ska sola, bada, käka och ha de mys :) Vi kommer nog filma lite där också, så vi ses senare (;

Smartare får man leta efter. Ingen nyckel.

Publicerat 2009-06-22 klockan 22:25:28 | 0 kommentarer

Thanks darlin'!

Publicerat 2009-06-22 klockan 18:13:24 | 0 kommentarer
Vi sms:ar

Merc -> Emma:
  Nu åker jag, är du hemma? :)
Emma -> Merc: Ja. Jag jagar mat. haha jagar
Merc -> Emma: HAHA åh gott. Tack min fru, jag är döhungrig
Emma -> Merc: Haha. Skrev precis 'nu ska jag laga mat tills frugan kommer hem' i bloggen
Merc -> Emma: HAHA <3 tänkte precis säga att vi borde skriva det i bloggen fan. läskig du är haha

höhö! / Mercy

Merc är fri som fågeln igen!

Publicerat 2009-06-22 klockan 18:07:17 | 0 kommentarer
Tänk vilken service man gjort sig förtjänt av idag. Smsar på väg hem från sjukhuset och berättar att jag är på väg hem (haha mitt hem är ditt hem och vice versa hjärtat!) och tror ni inte frugan min lagar mat tills jag kommer hem? Lax med färskpotatoes, fifän vad yummie!

Well, besöket på sjukhuset var givande som vanligt, "Känner du dig redo att bli utskriven Mercedes?"

Yes sir!

Nu är det bara att komma tillbaka igen. Sakta men säkert. Bye bye enskede årsta vantörs socialpsykiatriska heldygnsavdelning. Will miss a lot of people därifrån men förhoppningsvis ses vi igen - dock på annat vis. Lets hope so!

Nu ska jag sluta smattra svengelska ord på Emmas tangentbord. För nu ska vi hoppa ner i soffan och sätta på avsnitt ett av SATC. Vi hämtade min shoebox hos papi idag. WONDERFUL! Lär bli videoblogg senare.

Have fun guys och njut av friheten. Det ska jag göra!

/ Mercy the man

Tänk så kul man kan ha. Haha.

Publicerat 2009-06-22 klockan 17:37:28 | 1 kommentarer

Detta är en väldigt gammal bild på Freddie Frog, och en bild på Alexander aka Dansken.

 


Pallasonic. Dålig kvalité.

Publicerat 2009-06-22 klockan 16:27:04 | 0 kommentarer
Ställde in kameran på "lång film" och då blev de dålig kvalité på den -.- Men men.
Nu ska jag göra mat tills frugan kommer hem. Lax och färskpotatis blir det / Emma


Det blev lite fel i början.

Publicerat 2009-06-21 klockan 23:26:58 | 0 kommentarer


Tillslut blev det liiiiiiiiiite bättre. Detta får duga!


RSS 2.0