Merc är fri som fågeln igen!

Tänk vilken service man gjort sig förtjänt av idag. Smsar på väg hem från sjukhuset och berättar att jag är på väg hem (haha mitt hem är ditt hem och vice versa hjärtat!) och tror ni inte frugan min lagar mat tills jag kommer hem? Lax med färskpotatoes, fifän vad yummie!

Well, besöket på sjukhuset var givande som vanligt, "Känner du dig redo att bli utskriven Mercedes?"

Yes sir!

Nu är det bara att komma tillbaka igen. Sakta men säkert. Bye bye enskede årsta vantörs socialpsykiatriska heldygnsavdelning. Will miss a lot of people därifrån men förhoppningsvis ses vi igen - dock på annat vis. Lets hope so!

Nu ska jag sluta smattra svengelska ord på Emmas tangentbord. För nu ska vi hoppa ner i soffan och sätta på avsnitt ett av SATC. Vi hämtade min shoebox hos papi idag. WONDERFUL! Lär bli videoblogg senare.

Have fun guys och njut av friheten. Det ska jag göra!

/ Mercy the man

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Detta publiceras inte:
- Påhopp mot oss eller våra nära (det är skillnad på kritik och påhopp)
- Spam
- Kedjebrev
- "Gratis"länkar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0