Babylonsjukan up my ass.

Emma här. Jag och Mercan stressa till tuben imorse och rusa genom vagnen innan vi helt random bara satte oss någonstans. Har ni sett Babylonsjukan? Jag har ett litet udda förflutet med en av huvudpersonerna i den filmen - Kalled, som spelar Mattias. Ett förflutet jag helt inte vill minnas, tyvärr. Hur som helst, på tuben får jag sms av Mercan (som ni förstår sitter framför mig). I smset står de; "Hon från Babylonsjukan sitter brevid dig?!" Aa .. jag kollar såklart direkt och tror ni inte hon sitter där? Haha, den andra huvudpersonen - hon som spelar Maya i filmen. Har även sett hon som spelar hennes bästa vän i filmen, och allt som har med filmen att göra påminner mig om de jag inte vill minnas. Buhu. Inte för de är nå vidare märkvärdigt egentligen.

Kommentarer
Postat av: Carro

Hihi, jo den filmen har jag sett. Har den hemma, tänkte kolla på den igår kväll, men det blev Fröken Sverige istället :)

2009-07-09 @ 12:56:51
URL: http://marycaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Detta publiceras inte:
- Påhopp mot oss eller våra nära (det är skillnad på kritik och påhopp)
- Spam
- Kedjebrev
- "Gratis"länkar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0