Helvetes jävla åska!

Emma här. Kom nyss in från en promenad med Jack. De börja regna nästan precis när vi kom till skogen och Jack var jätteduktig att springa och leka med bollen och hälsa fint på hundar som gick förbi - tills åskan kom. Fan va han sprang, och fan va jag och Jocke sprang efter. Som tur var stanna Jack och vänta på oss innan skogen slutade. Vetifan va jag gjort om han skulle förvunnit där eller de skulle hänt nått! ;o Nu är vi iallafall hemma. Blöta.

Mercan hälsar från Gävle:
Gävle suger :) De som suger mest är att jag dör av uttråkighet och då har jag avlidit i äckliga Gävle. Tragiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Detta publiceras inte:
- Påhopp mot oss eller våra nära (det är skillnad på kritik och påhopp)
- Spam
- Kedjebrev
- "Gratis"länkar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0