Inatt har de inte varit mycket till sömn alls.

Emma här. Alexander kom hit igår från Skåne och umgicks med oss lite nu innan han ska på sitt träningsläger i Amerikansk fotboll ute på Tyresö. Vi hade de roligt må jag säga. Det visade sig att han inte alls kunde slå mig i QuadraPop (HA HA) och efter mycket kackel från Mercans sida gick jag och Alex in och la oss, medans Mercan som var så pigg skulle kolla på en film. Den sömnlösa natten får nog jag och Alex skylla helt på oss själva - dumma i huvet som vi är ;) Exakt vad vi höll på med är jag inte säker på att jag vet riktigt. Kul var de iallafall. Men såklart inte lika kul sen när morgonen kom och vi skulle upp vid sex. Men hur som helst .. Lycka till nu vännen!  Vi tror på dig :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Detta publiceras inte:
- Påhopp mot oss eller våra nära (det är skillnad på kritik och påhopp)
- Spam
- Kedjebrev
- "Gratis"länkar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0