Jag är oerhört imponerad.

Emma här (känns som de bara är jag som skriver!?!?!?!?!). Igår var Mercans pojkvän Alex här med sin kompis Rossen.  Vi hyrde två filmer som vi kolla på. My best friends girlfriend & 4 månader 3 veckor & 2 dagar. Den förstnämnda var killarnas val och den sög ganska regält, som jag förväntat mig. Den andra trodde jag faktist skulle vara bra, men gud i himmelen va seg den var! Tror ni inte alla tracka mig genom hela filmen eller? ".. den är lite seg bara" haha. SKOJA INTE. De var samma bild i typ 5 minuter - hela tiden. De hände typ ingenting och den var hur sämst som helst. Det roligaste var efteråt när vi läste om betygen och kommentarerna filmen fått. "Spännande, gripande och oerhört intensiv. Man är totalt uppslukad" "Kryper inpå huden" "Enastående" "Nitar dig stenhårt i mellangärdet. En av årets starkaste filmer" "Gripande och rörande" "En otroligt stark film" "Jag är oerhörtimponerad" Av hur sämst den var eller? "Gastkramande, omöjlig att virda blicken ifrån" Åh herregud. Va är de för människor som sätter dessa betyg? -.-

SVAR TILL ANONYM OM INLÄGGET "HÅRDROCK SUGER KOBALLE":
Han heter ISAK Munther. Elias är en annan person. Han är en nära vän till mig och de vore ju skumt om du visste de eftersom vi antaglien inte känner varandra. Verkar ju som att du inte känner någon av Isak och Elias speciellt bra heller, eftersom du inte vet vem som är vem av dem? (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Detta publiceras inte:
- Påhopp mot oss eller våra nära (det är skillnad på kritik och påhopp)
- Spam
- Kedjebrev
- "Gratis"länkar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0