Jag vill också vara i Alanya!

Nu är Alex (Silwén, om de säger er nått bland alla Alex) och killarna nere i Alanya. Fan va orättvist livet är, haha. Skulle inte banga på en vecka där jag heller. Men men .. jag får njuta av alla vovvar istället och de är ju nice det med (a) Har Schäfern Rocky här nu, och träffade Amstaffen Tindra i tisdags - som jag ska ha i höst. Idag ska jag träffa Amstaffen Tuva som jag ska ha imorgon och vid fler tillfällen under sommaren. Sen har jag ju min gamla busa Bella också (y) Sen så smäller det, den 2 augusti! *censur* :'D
/ Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Detta publiceras inte:
- Påhopp mot oss eller våra nära (det är skillnad på kritik och påhopp)
- Spam
- Kedjebrev
- "Gratis"länkar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0