Lululu skitställe

Back from skithålan Gävle. Hoppas jag aldrig mer behöver sätta min fot där. Värre fjortistown än vad hela Stockholm är alltså. Saknat Emma. Saknat Stockholm. Tampats med en massa jobbigheter. Men körningen gick bra. Nu är det bara att vänta på uppkörningen och hoppas jag kan ta tiden jag får  (;

Stackars Emma som är svart på huvudet nu igen. Ska se om mina aggressioner mot byhålan idag räcker över till ett kanske lika "trevligt" samtal till hårfärgssnubben. De ska få på moppen dudes!

Good night alla fans. / Merc

Kommentarer
Postat av: Carro

Haha, vad är det för fel på Gävle? Har aldrig varit där men känner en som bor där, så what´s up? :D

2009-07-09 @ 12:55:26
URL: http://marycaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Detta publiceras inte:
- Påhopp mot oss eller våra nära (det är skillnad på kritik och påhopp)
- Spam
- Kedjebrev
- "Gratis"länkar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0