Smått och gott by Merc the man

Shulululu, Merc is in da house och då blir blogginläggen lite tacky. Sorry men så är det. Sällsynta men one of a kind, whoa! Okay, ska lägga ner .. Snart kanske jag börjar med "I know you love meeeeeee" och plutar med mina söndersminkade läppar som inte alls är stora men om man krigar ser de ut att vara något att hänga upp i julgran'.

Well, let's get this inlägg started. Eller vad tycker ni?

Emma dregglade nyss på sitt bröst. (notering från Emma: jag äter ju knäckebröd, that's whyFresh? Skickligt? Wierd? Mjo, orden är många men bilden i skallen kan inte beskrivas. Guldmedalj till dig hjärtat!

Emma och jag har en humor och fantasi som inte kan jämföras med resten. Mr kissekatt träffade en het böna ute och våra fakerepliker haglade. Allt från "Tjena bönan, vad gör du uppe så här sent?" till "Jag är Simba, är du Nala?"

Orden räcker inte till. Vi är som vi är. But I know you love it. Åfan, där kom det ..

Nu ska det bli lite movietime och sen slaggish. Har ni tur så blir det ett inlägg innan John blund tar över. Annars - Good night kittens! / Merc

 
Bara för att hotta upp mitt inlägg lite. Från min "gangstah-brush-from-Spångi"-period. Kortvarig men intensiv, höhö. Xoxo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Detta publiceras inte:
- Påhopp mot oss eller våra nära (det är skillnad på kritik och påhopp)
- Spam
- Kedjebrev
- "Gratis"länkar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0